
Bohatý život po všech stránkách
Koncept Pachira
Čím jsou revoluční a unikátní nabízené produkty?
Formou absorpce účinných látek a tedy i účinností… Jakmile se vedení firmy seznámilo s tím, co produkty umí, byli si jisti, že je to správný produkt právě pro síťový marketing (MLM), protože tyto rozdíly od běžných potravinových doplňků nelze vysvětlit prostřednictvím běžných maloobchodních sítí. Navíc ve většině případů jsou obchodníci motivováni při doporučení produktů nejvyšší marží, nikoli nejvyšší účinností.
Know-how , které je za produktem, není možné předat zákazníků jinak než vlastní osobní zkušeností a individuálním vysvětlením.
Koncepce produktů je založena na samostatné vědecké disciplině – ORODIETOLOGII. Více kapitola "Péče o zdraví a vzhled" - podkapitola "Orodietologie"
RENEW – ochrana organismu před agresivním prostředím a před stárnutím – je vyvinut hlavně pro ochranu buněk kůže jako anti-aging ochránce. Zvyšuje elasticitu kůže a zvyšuje hydrataci.
FLEX je určený především pro lidi, kteří zatěžují klouby (sportovci …). Působí proti vysychání, stimuluje organizmus, aby produkoval potřebné množství kloubního mazu….
ENERGY – zvyšuje energetický potenciál v těle, pro sportovce je ideální v kombinaci s FLEX…
SLIM – není kouzelná pilulka na zhubnutí, ale když se přidá správná životospráva a pohyb, pomáhá účinně regulovat váhu.
RELAX - pro dobrou náladu a klidný kvalitní spánek…
Kontrola podléhá evropským normám, když se prodávají v různých zemích Evropy, jde jejich registrace jako oznámení přes příslušná ministerstva zdravotnictví. Na ministerstva je zasílána veškerá dokumentace. Za to, že výroba odpovídá normám evropské unie, odpovídá producent.
Vedení společnosti začalo spolupracovat na konceptu Pachira před 2 roky, v roce 2009 začala výroba.
Čím je marketingový plán odměňování revoluční?
Jedná se o HYBRIDNÍ plán odměňování, kdy se kombinují dva plány dohromady a tak se zesilují příjmy z obchodní sítě:
Procenta z obratu PLUS procenta z provizí lidí v týmu.
1. Základní struktura je „binární plán“, kdy se všechny kontrakty řadí do binární matrice. Odměny: 12% z obratu slabší větve. Rozdíl se převádí do dalšího měsíce. Obrat je rozhodující nejen pro provize, ale i pro následnou kariéru podle klasické struktury „rodokmenu“.
2. „Rodokmen“ (klasická struktura) - podle kariéry provize 15-50% z provizí osobně sponzorovaných partnerů (1.úroveň) a 8% z provizí obchodních partnerů od 2. do 7.úrovně.
Marketingový plán je
· Jednoduchý
· Nabízí tři úrovně příjmu (okamžitý, střednědobý a dlouhodobý)
· Doplňkový program „preferovaný klient“ a „automatická objednávka“
· Bonus za první objednávku osobně sponzorovaného poradce (20% = 23,4 €)
· Lifestyle Bonus pro vyšší pozice (měsíčně plus 1.000– 10.000€)
Ceny jsou jednotné v celé Evropě. (35 € registrace, 130 € dvě balení , 75 € jedno balení pro klienta )
Provize se vypočítávají jako 90% z nákupní ceny: 1€ je 0,9 € provize,tzn. aktivita za 130 €, provize 12% z 117 = 14,04 €
Preferovaný klient - provize/marže 9 € plus 7,2 € jako 12% provize z obratu
Doručení produktů domů (UPS) je v ceně produktu, tudíž provize jsou i z ceny za doručení
Kvalifikace na provize v měsíci: vlastní aktivita (100CV = 2 balení za 130 €) + 1 aktivní osobně sponzorovaný obchodní partner (1.úroveň)
Provize se vyplácejí 10. následující měsíc na účet pay-pal
Kdo je preferovaný klient?
Pokud nechcete někoho registrovat, protože má zájem pouze o nakupování, potom ho pošlete na svojí www, na které se nabízí možnost prodávat produkt zákazníkovi přímo od firmy. Řeknete: „Běž na moji stránku, klikni na „preferovaný klient“, zaregistruj se u firmy, vyber si produkt, zaplať platební kartou a do tří dnů dostaneš produkt až domů.“
Moje stránka je www.pachira-international.com/mypachiraweb/marie
Pachira koncept
mění pojetí síťového marketingu v Evropě. Najednou byl otevřen trh v 16 zemích evropské unie (15.10.2009) s cílem přinést evropský produkt v evropském pojetí a současně v duchu „optimálního životního stylu“. Časem bude projekt expandovat i do jiných světadílů , základnou vždy zůstane Evropa.
Více www.pachira-international.com